Головна » 2010 » Жовтень » 14 » ДАІ запрошує представників ЗМІ до участі у рейдах з позапланових перевірок пасажирських автоперевізників, які розпочинаються від сьогодні
17:19
ДАІ запрошує представників ЗМІ до участі у рейдах з позапланових перевірок пасажирських автоперевізників, які розпочинаються від сьогодні

Відсутність у законодавстві норми, яка б давала право вилучати у порушників Правил дорожнього руху водійські посвідчення до того часу, поки вони сплатять штраф, аж ніяк не дисциплінує водіїв. Навпаки - деякі з тих, стосовно кого складено адміністративний протокол, не поспішають сплачувати гроші, натомість продовжують ігнорувати правила поведінки на дорозі. Результати відчуття безкарності часто досить жахливі - людські життя.


Як повідомив сьогодні під час брифінгу в Міністерстві внутрішніх справ України начальник Департаменту Державтоіспекції МВС Валерій Лозовий, стосовно водія, який став учасником ДТП в Марганці, де під час зіткнення автобуса з потягом на залізничному переїзді загинуло понад чотири десятки людей, цього року було складено два адмінпротоколи за порушення Правил дорожнього руху. До того ж один із них - за такі дії, пов`язані з пасажирськими перевезеннями. Однак накладений штраф водій так і не сплатив.
Серед версій причин аварії на залізничному переїзді в Марганці, яку вже названо наймасштабнішою за роки незалежності України, домінуючою залишається порушення Правил дорожнього руху водієм, зазначив на брифінгу директор Департаменту зв`язків з громадськістю МВС України Дмитро Андреєв. Хоча розглядаються й інші можливі, в тому числі й навіть ті, які на перший погляд здаються малоймовірними.
Водій, який виїхав на залізничну колію практично перед локомотивом, що не залишало жодних шансів на порятунок, мав 34-річний водійський стаж. Того злощасного ранку він, як і належить згідно з відповідними інструкціями, перед рейсом пройшов медичний огляд, також автобус був оглянутий механіком, який засвідчив, що транспортний засіб справний.
На місце цієї жахливої пригоди за вказівкою Міністра внутрішніх справ Анатолія Могильова негайно було направлено групу фахівців з МВС України на чолі з заступником міністра Василем Фаринником. Начальник ДДАІ МВС України Валерій Лозовий, який також входив до складу цієї групи, повідомив, що під час перевірки з`ясувалося ряд на перший погляд незначних огріхів в організації роботи пасажирських перевезень, які в комплексі могли стати однією з причин масової загибелі людей. Так, згідно з тендерними умовами право обслуговувати маршрут виграв перевізник, який надав документи про роботу тут восьми автобусів "Мерседес”. Насправді ж на маршруті людей перевозили лише два автобуси, до того ж марка одного з них була самовільно змінена перевізником. Можливо, саме це й стало причиною перевантаження автобуса. Замість 40 осіб, які дозволялося перевозити в салоні згідно з технічними характеристиками цього транспортного засобу, у автобусі, який потрапив в аварію, перебувало 52 людини. Також керівник Департаменту ДАІ зазначив і про інші моменти, які стали відомі в процесі перевірки. Так керівник приватного підприємства мав гірничу освіту, яка зовсім не пов`язана з його роботою по перевезенню людей, тож, відповідно, на думку Валерія Лозового, він навряд чи міг професійно організувати роботу автопідприємства. Маршрут, яким курсував автобус, був затверджений досить давно, до впровадження в 2007 році інструкції по утриманню залізничних переїздів, згідно з якою маршрути пасажирських перевезень мають пролягати лише через переїзди, обладнані автоматичними шлагбаумами.
Вже наступного дня після аварії у Марганці сталася інша, досить резонансна на Житомирщині. Знову не обійшлося без явних порушень. Так автомобіль "Форд”, замість дозволених чотирьох пасажирів, перевозив у салоні п`ятеро осіб. До того ж, за попередніми даними, ці люди незадовго до трагедії вживали спиртні напої. Рухаючись, машина, найімовірніше, значно перевищила швидкість, виїхала на зустрічного смугу, де сталося зіткнення з попутною автівкою. Пасажири, які вилетіли від удару на проїжджу частину, попали під колеса двох інших машин. Внаслідок - шість осіб загинуло.
Машина швидкої допомоги, яка везла до лікарні вагітну жінку та її чоловіка, на залізничному переїзді у Києво-Святошинському районі потрапила під колеса поїзда. Водій швидкої, обігнавши машини, які стояли біля переїзду, оскільки був заборонний сигнал семафора, виїхав на колії. Чоловік та жінка загинули на місці катастрофи, медики наразі перебувають у лікарні, не приходячи до тями. Пояснити, що змусило водія порушити Правила, не може ніхто...
З метою посилення державного контролю за безпекою пасажирських перевезень, стану утримання залізничних переїздів, а також дотримання водіями транспортних засобів вимог законодавства у сфері надання пасажирських послуг від сьогодні в державі проводиться комплекс цільових профілактичних заходів під умовною назвою "Перевізник”.
- Ми закликаємо працівників засобів масової інформації до спільних рейдів по виявленню порушників, - повідомив під час брифінгу керівник прес-служби ДДАІ Євген Кравець. - Ви можете реально допомоги Державтоінспекції в роботі по виявленню недоліків в організації роботи пасажирських перевезень.
Особлива увага буде приділятися недопущенню фактів перевезення водіями автобусів пасажирів понад максимальну кількість, передбачену технічною характеристикою транспортних засобів, а також порушень правил зупинки під час здійснення посадки-висадки пасажирів.
Також проведуть позачергові обстеження стану утримання залізничних переїздів, за результатами яких будуть видані відповідні приписи щодо усунення недоліків, винних осіб буде притягнено до адміністративної відповідальності.
Позапланові перевірки очікують і всіх без винятку пасажирських автоперевізників. При цьому особлива увага буде звертатися на дотримання ними вимог безпеки дорожнього руху, в тому числі режиму праці і відпочинку водіїв, проведення перед- і післярейсових технічних оглядів транспортних засобів і медичного огляду водіїв, рівня кваліфікації тих, хто сідає за кермо, а також належного реагування на допущені ними порушення Правил дорожнього руху. Спільно з замовниками будуть переглянуті і існуючі маршрути пасажирських перевезень.

Довідково:
Упродовж 9 місяців поточного року в Україні зареєстровано 22740 дорожньо-транспортних пригод (9 міс. 2009 р. - 27508), в яких загинуло 3080 (9 міс. 2009 р. - 3798) та травмовано 28516 (9 міс. 2009 р. - 34362) осіб.
Упродовж зазначеного періоду з вини водіїв автобусів сталося 416 дорожньо-транспортних пригод (9 міс. 2009 р. - 541), в яких загинуло 62 ( 9 міс. 2009 р. - 52) та травмовано 889 (9 міс. 2009 р. - 1055) осіб. Підрозділами ДАІ здійснено понад 35 тис. перевірок пасажирських перевізників, за результатами яких видано 25 тис. приписів та понад 11,2 тис. посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності.
Також за результатами проведених перевірок направлено 840 подань щодо позбавлення перевізників ліцензії на право перевезення пасажирів, однак Головавтотрансінспекцією Міністерства транспорту та зв'язку України анульовано ліцензії на право перевезення лише у 289 перевізників.
За 9 місяців цього року внаслідок порушення водіями правил проїзду залізничних переїздів зареєстровано 101 дорожньо-транспортну пригоду (9 міс. 2009 р. - 228), в яких загинуло 17 (9 міс. 2009 р. - 21) та травмовано 24 (9 міс. 2009 р. - 35) осіб.
Упродовж зазначеного періоду працівники ДАІ виявили 76214 порушень правил проїзду залізничних переїздів (9 міс. 2009 р. - 46875). За результатами обстеження 7476 залізничних переїздів (з них регульованих - 2702, нерегульованих - 4774) виявлено 1817 переїздів, які знаходяться у незадовільному експлуатаційному стані. Також встановлено, що
- 1016 залізничних переїздів не відповідають нормативам,
- покриття автомобільних доріг на підходах до 822 переїздів вражені ямковістю,
- на 345 переїздах світлофорна та звукова сигналізації в несправному стані,
- на 302 переїздах не забезпечено видимість потягів,
- непрацююче освітлення зафіксовано на 541 переїзді.

У цьому році 3534 посадові особи, які відповідальні за експлуатаційне утримання переїздів, притягнуті до адміністративної відповідальності, ще 2924 посадовим особам надано обов'язкові для виконання приписи Державтоінспекції.
Про стан утримання залізничних переїздів до транспортних прокуратур та управлінь залізниць направлено 1471 інформація щодо необхідності облаштування залізничних переїздів технічними засобами, які б унеможливлювали проїзд транспортних засобів на заборонні сигнали світлофора.
Крім цього, під час проведення первинного обстеження осіннього комісійного обстеження вулично-дорожньої мережі працівниками ВДАІ для обслуговування адміністративної території м. Марганець підготовлено пропозиції до Нікопольської дистанції колії щодо облаштування залізничного переїзду (115км+566м) автоматичним шлагбаумом, а також інформацію до Криворізького транспортного прокурора щодо вжиття заходів до посадових осіб ВАТ МГЗК та Нікопольської дистанції колії за неналежне утримання залізничних переїздів. На сьогодні зазначена інформація залишилася без відповідного реагування.
14 жовтня 2010 року

Прес-служба Департаменту
ДАІ МВС України
(за інформацією ДЗГ МВС України)
(фото Андрія Новицького)

Переглядів: 253 | Додав: chicago321 | Рейтинг: 0.0/0